Intranet poprawia konkurencyjność firm

MK
07-09-2011, 00:00

48-60 proc. dużych firm i 20 proc. mniejszych korzysta z intranetu.

48-60 proc. dużych firm i 20 proc. mniejszych korzysta z intranetu.

Z raportu "Capitalizing on Effective Communication" firmy doradczej Watson Wayatt wynika, że spółki przykładające dużą wagę do komunikacji wewnętrznej mają aż o 47 proc. wyższą stopę zwrotu dla akcjonariuszy. Między innymi z tego powodu — jak wskazują badania — coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje intranet.

Początkowo intranety były korporacyjnymi biuletynami w wersji elektronicznej. Dziś jest to zwykle złożony system zarządzania informacją, który umożliwia monitorowanie nastrojów załogi i wykrywanie sytuacji kryzysowych przez obserwację wpisów na forach. Pozwala też na lepsze wykorzystywanie wiedzy i pomysłowości pracowników. Intranet to przecież miejsce, w którym kadra menedżerska i specjaliści dzielą się doświadczeniem i kreują innowacje, zapewniające firmom przewagę konkurencyjną.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Intranet poprawia konkurencyjność firm