Inwestycja w geny

  • Materiał partnera
opublikowano: 18-04-2019, 09:48

Crowdfundingowy projekt OGEN S.A. na platformie Beesfund potrwa do końca tego miesiąca. W niecałe 90 dni spółka uzyskała ponad 1,1 mln zł. To pierwszy etap dalszego rozwoju firmy, która już planuje debiut na GPW.

— Dzięki equity crowdfundingowi pozyskaliśmy rozdrobniony akcjonariat, co jest warunkiem koniecznym wejścia na główny parkiet — mówi Jarosław Purwin, założyciel i prezes firmy.

Zobacz więcej

Aneta Borkowska, lekarz onkolog z Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie i współzałożycielka OGEN.

OGEN oferuje inwestorom do 17 proc. akcji, cena akcji to 41 zł. Do wyboru jest aż 12 różnych pakietów inwestorskich, każdy oprócz akcji zawiera dodatkowe korzyści dla akcjonariusza. Firma od 2017 roku działa na rynku konsumenckich testów genetycznych. Z sukcesem sprzedaje pierwszy autorski produkt — Indywidualny Raport Genetyczny. Z poddanej laboratoryjnej analizie próbki śliny OGEN dostarcza spersonalizowaną interpretację kodu genetycznego. To praktyczna wiedza dla tych, którzy chcą poznać mocne i słabsze strony ich organizmów. Ze swojego Raportu dowiedzą się, czy warto rozważyć wzbogacenie diety o konkretne witaminy i mikroelementy, jakie są ich predyspozycje sportowe oraz jak ich organizm reaguje na określone leki.

Środki pozyskane w ramach equity crowdfundingu mają sfinansować przygotowanie i wprowadzenie na rynek już w październiku tego roku nowych profilaktycznych badań genetycznych skalibrowanych pod kątem predyspozycji onkologicznych i kardiologicznych, a także identyfikujących wpływ czynników genetycznych na metabolizm leków.

— Badania genetyczne są dla lekarzy realną pomocą w ocenie ryzyka zachorowania na nowotwór czy wystąpienie chorób sercowo-naczyniowych. Niebawem testy i badania DNA mogą stać się tak powszechne jak obecnie są popularne badania krwi. To gigantyczne rynki, na których profilaktyka jest niezbędna — mówi Aneta Borkowska, lekarz onkolog z Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie i współzałożycielka OGEN.

Ze swoją ofertą OGEN S.A. chce wyjść też poza Polskę. Szacuje się, że do 2023 r. rynek konsumenckich badań genetycznych na świecie będzie wart ponad miliard dolarów, trzy razy więcej niż w 2017 r.

Strategię rozwoju marki opracował Jarosław Purwin, który doświadczenia gromadził przez lata na polskim i światowym rynku farmaceutycznym. Jak informuje prezes tu także firma może liczyć na pomoc i wsparcie akcjonariuszy, którzy poprzez akcję crowdfundingową, w naturalny sposób stają się ambasadorami spółki.

Więcej informacji o emisji na stronie: http://www.bit.ly/OdkryjGenInwestora

Partnerem publikacji jest OGEN S.A.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu