IPSOS: 25 na 31 banków oferuje klientom kontakt przez internet

PAP: Większość polskich banków (25 na 31 ankietowanych) umożliwia swoim klientom kontakt przez internet. Prawie wszystkie banki (29) kontaktują się przez sieć oddziałów, 18 przez call centre, a 16 poprzez urządzenia przenośne, jak np. telefony komórkowe - wynika z badań IPSOS.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ