IX Charytatywny Bal Dziennikarzy przyniósł 170 tys. zł

Jacek Zalewski
16-02-2007, 00:00

Bal, który odbył się 10 lutego,przebiegł podobnie jak przed rokiem czy dwoma laty, kiedy wrócił do auli Politechniki Warszawskiej. Przednia zabawa trwała do czwartej rano — nie za długo, jako że niektórzy balowicze udali się niemal prosto do redakcji. Uczestniczyło około 800 osób, a dochód ze sprzedaży biletów oraz z wpłat sponsorów wyniósł na czysto 170 tys. zł. Dziennikarska fundacja przeznaczyła te pieniądze na zakup oksymetru móz-gowego dla dziecięcej kliniki w Poznaniu oraz na leczenie dzieci objętych opieką fundacji „Zdążyć...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

IX Charytatywny Bal Dziennikarzy przyniósł 170 tys. zł