Jak 30 sekund może kosztować Twoją firmę 3 mln USD

Cnnmoney.com
14-01-2009, 12:00

NBC podaje, że reklamy na tegoroczny finał Super Bowl sprzedają się jak ciepłe bułeczki, mimo powszechnego kryzysu.

Mimo rekordowych cen, szalejącej recesji i nieobecności dwóch wielkich firm, NBC twierdzi, że nie ma żadnego problemu z wypełnieniem spotów reklamowych na XLIII edycję Super Bowl.

Telewizja sprzedała już 90 proc. z 67 spotów reklamowych na finał futbolu amerykańskiego, który odbędzie się 1 lutego w Tampa na Florydzie, powiedział rzecznik prasowy NBC Brian Walker.

Wielkim nieobecnymi będą FedEx, spółka kurierska która jako powód podała problemy finansowe oraz General Motors, który stwierdził że czas antenowy jest niewłaściwy.

Za 30-sekundową reklamę w czasie meczu trzeba zapłacić średnio 3 mln USD. To więcej niż przed rokiem, gdzie średnia cena wynosiła 2,7 mln USD. Średnia cena za 30-sekundowy spot przekroczyła 1 mln USD w 1995 roku, a 2 mln USD już w 2000 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Cnnmoney.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Jak 30 sekund może kosztować Twoją firmę 3 mln USD