Jak blokować reklamy, czyli zabawa w kotka i myszkę

PAP
24-08-2016, 06:32

Dziś przed sieciowym marketingiem ucieka co trzeci internauta. W tej dziedzinie Polska jest światowym liderem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Reklamowe inwestycje w internet rosną w dwucyfrowym tempie. Ale wraz z liczbą reklam w sieci nie zawsze idzie jakość. Bywa, że reklamy utrudniają korzystanie z serwisu.

W efekcie - jak pisze "DGP" - coraz popularniejsze są u nas narzędzia do blokowania reklam.

Z badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Cloud Technologies wynika, że nawet siedem mln użytkowników, czyli co trzeci internauta w Polsce (34,4 proc.), blokuje reklamę on line. Pod względem popularności wtyczek do blokowania cyfrowej reklamy zajmujemy pierwsze miejsce na świecie.

"Blokujemy reklamy, bo zakłócają nasz spokój, marnują nasz czas, irytują. Tu wychodzi też nasza powstańczo-konspiracyjna natura. Jedną z cech narodowych zawsze była zaradność, stąd nie dziwi, że stawiamy opór, kiedy ogranicza się naszą suwerenność pod względem tego, co oglądam" - mówi Bartosz Sikora z firmy Havas Media.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Jak blokować reklamy, czyli zabawa w kotka i myszkę