Jak humor abstrakcyjny stał się biznesem

PIOTR GOZDOWSKI
28-06-2016, 22:00

Zaczęło się od filmiku nakręconego aparatem fotograficznym. Teraz youtuberzy z Abstrachuje.tv są gigantami reklamy internetowej w Polsce.

Zaczęło się od filmiku nakręconego aparatem fotograficznym. Teraz youtuberzy z Abstrachuje.tv są gigantami reklamy internetowej w Polsce. Ich nagrania umieszczane w sieci mają miliony odsłon w kilka dni, a wirtualne imperium biznesowe rozrasta się o ciuchy i gastronomię. Historia rozpoczęła się cztery lat temu, gdy dwudziestoparoletni wtedy Robert Pasut, Rafał Masny i Cezary Jóźwik zainwestowali czas i trochę pieniędzy w aparat fotograficzny i mikrofon. Pierwszy filmik, który pojawił się na popularnych serwisach Kwejk, Wykop i Joemonster, po kilku dniach dobił...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

/ Jak humor abstrakcyjny stał się biznesem