Jak kupować, to z rabatem

  • Ewa Bednarz
opublikowano: 17-02-2014, 00:00

W ofercie banków coraz więcej jest programów rabatowych, zwłaszcza że bankom nie dodają kosztów, bo to sklep daje upust.

Nową odsłonę programu bankujesz-zyskujesz wprowadził w pierwszym tygodniu lutego ING Bank Śląski. Za każde 5 zł wydane kartą otrzymuje się 1 pkt. Zebrane punkty można wymieniać na rabaty w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz na kupno e-booków, audiobooków i e-prasy.

Zobacz więcej

FOT. RGB Stock

W bankowym katalogu dostępnych jest kilkaset produktów kilkudziesięciu znanych marek. Popularności nabierają mBankowe mOkazje działające od kwietnia ubiegłego roku mimo konkurencji Alior Banku, który jesienią wprowadził Mapę Okazji. Zakupy można robić w serwisie transakcyjnym banku lub na Facebooku.

Zwrot części wydatków otrzyma się na eKonto, mKonto lub izzyKonto do końca kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zaksięgowano transakcję kartą nBanku.

Alior poszedł krok dalej: żeby korzystać z Mapy Okazji nie trzeba być klientem banku — wystarczy pobrać na telefon aplikację, która generuje kody rabatowe. Atutem oferty jest też możliwość płacenia nie tylko kartą, ale również gotówką. Klienci banku, którzy mają Konto rozsądne i zrobią zakupy w sklepie spożywczym oferującym rabat w programie Mapa Okazji, dodatkowo mogą zyskać na moneybacku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ewa Bednarz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu