Jak McDonald's znowu przyciągnął klientów

KŁ, Bloomberg
08-08-2013, 21:01

Plan ponownego przyciągnięcia nowych klientów wydaje się działać, informuje Bloomberg.

Potentat rynku fast food odnotował w minionym miesiącu w Stanach Zjednoczonych wzrost sprzedaży o 1,7 proc., to znacznie powyżej oczekiwań rynkowych rzędu 0,3 proc.

Taki sukces McDonald's przypisuje nowym produktom w menu, które miały za zadanie przyciągnąć klientów.

Firma poszerzyła ofertę śniadaniową o kanapkę Egg White Delight, czyli muffina z białkiem jaja i białym cheddarem. Podobno niezwykła popularność kanapki w dużej mierze przyczyniła się do wzrostu sprzedaży.

Niedawno do oferty sieci trafiły również McWrap i jagodowo-granatowy smoothie.

Poza nowościami w menu, McDonald's rozważa również serwowania śniadań przez cały dzień oraz zmianę modelu sklepów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Jak McDonald's znowu przyciągnął klientów