Jak się wyróżnić, czyli gazeta z wkładką

ASCH
opublikowano: 19-03-2007, 00:00

By zwrócić uwagę czytelnika na reklamę, można się zdecydować na wrzutki, zwane także insertami.

By zwrócić uwagę czytelnika na reklamę, można się zdecydować na wrzutki, zwane także insertami.

Wielu przedsiębiorców zleca drukarniom (poprzez agencje reklamowe) tak zwane inserty, czyli niewielkie objętościowo foldery, informatory z reklamami, które są dołączane do gazety i nie stanowią jej integralnej części. Takie wrzutki to bardzo interesująca, choć zarazem droga forma reklamy.

Szanse poświęcenia jej uwagi przez czytelnika gazety są znacznie większe, jeśli taka reklama jest włożona do wewnątrz numeru pisma, a nie dodawana osobno. Drukowane często na lepszej jakości papierze inserty reklamują na ogół tak zwane produkty premium, czyli z wyższej półki, rzadziej zaś masowe. Zlecając insert agencji reklamowej, warto dopilnować, by w konkretnym wydaniu ukazała się tylko nasza wkładka. Zwiększa to koszty reklamy, ale skuteczność jest zdecydowanie wyższa niż wtedy, gdy insert jest jednym z kilku (np. w czasie świąt).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ASCH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy