Jak zaprojektować wyjątkowe doświadczenia klienta online?

Konferencje.pb.pl
opublikowano: 27-04-2021, 16:34

Sytuacja pandemiczna zmieniła zachowania klientów, a tym samym zmusiła firmy, aby mocno skupiły się na kanałach cyfrowych. Wydaje się, iż cyfryzacja doświadczeń klienta nigdy nie była tak niezbędna, jak obecnie.

Przedsiębiorstwa muszą zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia, nawiązać z nimi dobre relacje i budować ich długotrwałe zaangażowanie. A to wszystko z wykorzystaniem innowacji, nowych technologii i zaawansowanej analityki. Te firmy, które skorzystają z bogactwa technologii zyskają serca konsumentów oraz osiągną przewagę nad konkurencją.

Jak wykorzystać potencjał omnikanałowości i efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?
Jak wykorzystać potencjał omnikanałowości i efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?

Zapraszamy do udziału w konferencji online Digital Customer Experience, podczas której pokażemy najlepsze praktyki wdrażania digital CX. Eksperci z takich firm jak Billennium, mBank, Santander Bank Polska, OLX Group, Grupa Pracuj, Oriflame, SAP dostarczą licznych inspiracji, które uczestnicy będą mogli przenieść i wdrożyć w swoich organizacjach.

Sprawdź program konferencji online >>

Podczas konferencji poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • Jak zmieniły się zachowania konsumentów w „nowej” rzeczywistości?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzyły się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klienta?
  • Jak projektować wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia klienta w formule online?
  • Jak angażować klientów poprzez kanały cyfrowe?
  • Jak zapewnić sobie prawo do zbierania i wykorzystania danych dotyczących CX?
  • Jak efektywne wykorzystać analizę danych do usprawnienia CX?
  • Jak cyfrowa technologia kształtuje Twoją obsługę klienta?
  • Jak wykorzystać AI, ML i inne nowe technologie do tworzenia jeszcze lepszej cyfrowej obsługi klientów?
  • Jak powinna wyglądać strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta?
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane