Jak zawsze: czytaj i zarabiaj

Jacek Ziarno
15-01-2007, 00:00

Zmienia się nasz czytelnik. Zmieniamy się i my. To marsz. Chodźcie z nami.

Jeślibym został biznesmenem, to jedną z nagród i przyjemności byłaby lektura „Pulsu Biznesu” — komplementuje nas na sąsiedniej szpalcie szef „Przekroju” Mariusz Ziomecki. Wielkie słowa, ale cel — także nasz — precyzyjny. Bo po co te zmiany na 10-lecie? Aby się znów do niego zbliżyć, lepiej jeszcze spełniać czytelnicze oczekiwania: ocalić, co najlepsze, i dodać to, co atrakcyjne.

Sądzimy, że nowa szata graficzna, zaprojektowana przez Jacka Utko i Kaspra Skirgaj- łło-Krajewskiego, jest tyleż efektowna, co przyjazna czytelnikom. Przybędzie tekstów — a zatem i informacji, przekazywanych prostszym, choć nie prostackim językiem. Nowa nawigacja umożliwi sprawniejszą lekturę. Zmienia się też układ gazety: kończy ją teraz Inwestor — z krótką giełdową „mapą pogody” zawsze na ostatniej stronie.

Przybędzie nowych cotygo-

dniowych sekcji tematycznych:

„Reklama i marketing” (poniedziałek), przeznaczony nie tylko dla „Gazel” — „Przed- siębiorca” (środa), „Kariera i praca” (piątek). Zaproponujemy, tuż po newsach, reportaże o zajmujących się biznesem ludziach, których horyzonty nie kończą się na biurku i komputerze. Odmieniliśmy także wizerunek „Weekendu”.

Zmienia się nasz czytelnik.

Jego zainteresowania, czas lek-

tury, potrzeby. Zmieniamy się

i my. To marsz. Chodźcie z nami.

Jacek Ziarno

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Ziarno

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Jak zawsze: czytaj i zarabiaj