Jamie Oliver twarzą Tesco

AR
10-09-2018, 12:54

Kucharz celebryta podpisał kontrakt reklamowy z brytyjską siecią supermarketów – informuje "The Independent".

Jeden z najsłynniejszych szefów kuchni na świecie weźmie udział w kampanii promocyjnej sklepów Tesco, która dotyczy „świadomych zakupów”. Gwiazda telewizji będzie w niej informować o tym, jak zastąpić często wybierane przez konsumentów produkty, innymi – bardziej zdrowymi i tańszymi.

Jamie Oliver
Zobacz więcej

Jamie Oliver

Fot. Bloomberg

 – Zapewniam, że będę ciężko pracować, żeby spełnić oczekiwania klientów w każdym sezonie, przygotowując ekscytujące posiłki, nagrania i porady, które wywołają w ludziach zapał do gotowania. Tesco zadba o to, żeby te posiłki były proste i niedrogie – komentuje restaurator. 

 Podpisując kontrakt z Tesco, Jamie Oliver zakończył jedenastoletnią współpracę z Sainsbury’s, konkurentem sieci. Media spekulowały, że poprzedni kontrakt kucharza opiewał na 1 mln GBP rocznie. 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Jamie Oliver twarzą Tesco