Japończycy wolą Priusa

RAV, AP
opublikowano: 05-03-2010, 00:00

Mimo problemów z jakością Toyota, największy japoński producent samochodów nie traci klientów na krajowym rynku. Z danych tamtejszego stowarzyszenia dilerów wynika, że w lutym hybrydowy model Prius znalazł ponad 27 tys. klientów. Dzięki temu dziesiąty miesiąc z rzędu okazał się najlepiej sprzedającym się autem.

— Japończycy podchodzą bardzo spokojnie do problemów Toyoty, szczególnie że awarie stwierdzono w niewielkiej liczbie samochodów — twierdzi Kentaro Nakata, rzecznik stowarzyszenia producentów.

Jego zdaniem, ważniejsze dla nich są parametry ekonomiczne modelu oraz upusty podatkowe przy zakupie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, AP

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy