Jeronimo Martins nie sprzeda Biedronki i Eurocash

Michał Kobosko
27-08-2002, 10:39

Mimo zapowiedzianej na IV kwartał sprzedaży udziałów w sieci pięciu hipermarketów Jumbo portugalska grupa handlowa Jeronimo Martins nie zamierza wycofywać się z polskiego rynku. - Grupa Jerónimo Martins zachowa pozostałe obszary działalności w Polsce (sklepy Biedronka, hurtownie Eurocash), ze szczególnym naciskiem na rozwój Biedronki, która jest największą siecią sklepów detalicznych należącą do Grupy JM. W Polsce Biedronka utrzymuje wiodącą pozycje na spożywczym rynku detalicznym i jest czołową marką rozpoznawalną przez 85 proc. polskich konsumentów. Wyłączenie hipermarketów Jumbo z obszaru działalności...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Jeronimo Martins nie sprzeda Biedronki i Eurocash