Jest dobrze, mogło być lepiej (SONDA)

JKW
opublikowano: 19-04-2012, 00:00

Gazele wierzą w poprawę koniunktury, ale nie zapominają o ryzyku.

Grzegorz Waląg

dyrektor handlowy Grupy Ematech

Liczba zamówień spływających do naszej firmy rośnie, dlatego w naszej branży w tej chwili nie ma mowy o żadnym kryzysie. Jedynym problemem jest brak na rynku pracy wykwalifikowanych pracowników, zwłaszcza spawaczy i monterów.

Jan Krzywonos

właściciel firmy Jotkiel

Sytuacja firmy jest stabilna, ale mogłaby być znacznie lepsza. W Polsce nie ma kryzysu, ale jest wszechobecna „reklama kryzysu”, która straszy klientów i zniechęca ich do robienia zakupów. Gdyby nie to, popyt byłby silniejszy.

Szymon Piduch

prezes firmy Dino

Na rynku widać ożywienie. Po niemal czterech latach niepewności przedsiębiorcy wreszcie dostrzegają światełko w tunelu. Perspektywy rozwoju naszej firmy rysują się dobrze. Od kilku lat systematycznie zwiększamy nakłady na inwestycje, rocznie o około 40 proc. Taką dynamikę chcemy utrzymywać.

Janusz Remlain

współwłaściciel firmy Arka Trans

Kondycja firmy jest niezła, nadal nie odczuwamy niczego takiego jak druga fala kryzysu. Sygnały docierające do nas od innych firm wskazują jednak, że rozpoczęło się spowolnienie. Branża zaczyna czyścić się z małych, rodzinnych firm, które nie wytrzymują rosnących kosztów i zmieniających się warunków działalności.

Mirosław Pawlina

właściciel firmy M&P Wina

W polskiej gospodarce kryzys ciągle jest obecny, ale wystarczy skupiać się na swojej pracy i robić swoje, a wszystko będzie dobrze.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: JKW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu