JPMorgan uruchomił nową usługę płatności w czasie rzeczywistym

ARŻ, Reuters
opublikowano: 11-08-2021, 12:52

JPMorgan uruchomił nową platformę do obsługi płatności w czasie rzeczywistym. Pożyczkodawca ma nadzieję, że zapewni mu to przewagę w sektorze, który dynamicznie rozwija się wraz ze wzrostem popularności internetowych zakupów, pisze Reuters.

Nowy produkt umożliwi sprzedawcom wysyłanie żądań płatności do około 57 mln klientów detalicznych JPMorgan, którzy korzystają z jego aplikacji lub strony internetowej, zmniejszając przy tym koszty i czas realizacji.

Jeden z największych pożyczkodawców w USA mocno inwestuje w sektor, który gwałtownie się rozwinął w związku z dynamicznym wzrostem popytu na zakupy online w okresie pandemii.

„Naszym zadaniem jest oferowanie wielu różnych rodzajów płatności, aby firmy mogły zapewnić swoim klientom najbardziej dogodne rozwiązania“ - skomentował Cyrus Bhathawalla, szef działu płatności w czasie rzeczywistym w JPMorgan.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane