Kadrowy flesz

MAZ
10-09-2007, 00:00

Michał Soroczyński

Nowy dyrektor strategiczny agencji reklamowej Paralotna przeszedł tam z TBWA\Warszawa. Michał Soroczyński pracował w TBWA\Warszawa od 1999 r., z półtoraroczną przerwą na pracę w dziale strategicznym agencji D’Arcy. Od 2004 r. zarządzał powołaną w ramach grupy TBWA jednostką Inverse, odpowiedzialną za doradztwo strategiczne i marketingowe.

Dominik Zacharski

Dyrektorem kreatywnym w Ogilvy Interactive został Dominik Zacharski. Powierzono mu m.in. zadanie koordynacji współpracy z OgilvyOne London. Wcześniej był dyrektorem kreatywnym w Artegence i argonauts 360.

Waldemar Jarosz

Dyrektorem ds. marketingu Grupy Good- year Polska został Waldemar Jarosz. Zajął miejsce Dominiki Kraśko, która od lipca jest dyrektorem marketingu Goodyear’a w regionie EEMEA (Europa Wschodnia, Afryka i Bliski Wschód). Jarosz pracuje w firmie od dziewięciu lat.

Ewa Lis

Firma LG Electronics poszerzyła dział marketingu o nowego specjalistę do spraw public relations. Została nim Ewa Lis, która odpowiada za komunikację przedsiębiorstwa z mediami oraz za poprawę wizerunku firmy. Poprzednio w agencji Euro RSCG Sensors kierowała projektami dla Sharp Electronics, Orange, Peroni Nastro Azzurro, Kartell, Nestle. Ewa Lis skończyła marketing medialny i public relations na Uniwersytecie Warszawskim.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Kadrowy flesz