Kalejdoskop Pulsu – 16 listopada 2005

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 16-11-2005, 07:45

Jednym ze strategicznych założeń PKN Orlen ma być utworzenie drugiego, ekonomicznego brandu. Decyzja już zapadła. Projekt i logo nowej marki - „Bliska” - mają zostać zaprezentowane 28 listopada. Chociaż spółka nie ujawnia szczegółów dziennik „Puls Biznesu” dowiedział się, że do końca roku ma ruszyć około 30 stacji w biało-zielonych barwach.

Jednym ze strategicznych założeń PKN Orlen ma być utworzenie drugiego, ekonomicznego brandu. Decyzja już zapadła. Projekt i logo nowej marki - „Bliska” - mają zostać zaprezentowane 28 listopada. Chociaż spółka nie ujawnia szczegółów dziennik „Puls Biznesu” dowiedział się, że do końca roku ma ruszyć około 30 stacji w biało-zielonych barwach. Więcej w dzisiejszym wydaniu „PB” oraz tutaj.

Po licznych zapowiedziach zarząd Walcowni Rur Jedność (WRJ), inwestycji realizowanej od ponad ćwierćwiecza (kosztowała ponad 600 mln zł, głównie państwowych pieniędzy), złożył w końcu w sądzie 14 listopada wniosek o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej. Budowa stoi od ponad dwóch lat, a zobowiązania spółki rosną. Obecnie przekraczają 500 mln zł, z tego wobec konsorcjum banków — około 300 mln zł. Do sądu trafił też inny wniosek. Spółka Enpol z Gliwic — wierzyciel, udziałowiec WRJ i jednocześnie generalny wykonawca inwestycji — wniosła 9 listopada o ogłoszenie upadłości z układem. Więcej w środowym „Pulsie Biznesu”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane