Kalejdoskop Pulsu – 5 grudnia 2005

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 05-12-2005, 08:21

Ryszardowi Krauzemu najwyraźniej robi się ciasno na polskim rynku. Prezes Prokomu Software wiele lat temu zainwestował w Bioton, producenta ludzkiej insuliny, który coraz odważniej poczyna sobie na zagranicznych rynkach. Teraz jeden z najbogatszych Polaków zdecydował się na powrót do korzeni, czyli do branży informatycznej.

Ryszardowi Krauzemu najwyraźniej robi się ciasno na polskim rynku. Prezes Prokomu Software wiele lat temu zainwestował w Bioton, producenta ludzkiej insuliny, który coraz odważniej poczyna sobie na zagranicznych rynkach. Teraz jeden z najbogatszych Polaków zdecydował się na powrót do korzeni, czyli do branży informatycznej. Spółka zaangażowała się w budowę aktywnej wyszukiwarki internetowej www.hakia.com. Zlokalizowana na Manhattanie firma została stworzona przez międzynarodowy zespół, w którym biorą udział Finowie, Amerykanie i rosyjscy naukowcy. Czy najnowszy projekt Prokomu ma szanse zawojować Świat pisze w poniedziałkowym wydaniu dziennik „Puls Biznesu”. Artykuł można również przeczytać tutaj.

Po raz szósty opublikowany został przez redakcję „Pulsu Biznesu” ranking „Gazele Biznesu” – najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm. W zestawieniu znalazło się aż 3108 przedsiębiorstw z całej Polski. Analiza opracowania wskazuję, że małe i średnie firmy za sobą mają już czas agresywnego zdobywania rynku. I choć nadal imponują dynamiką, to dostrzegalne jest jej wyrównane, stabilne tempo. Więcej w poniedziałkowej, specjalnej publikacji „Pulsu Biznesu” oraz tutaj

Resort edukacji rozstrzygnął przetargi na realizację kolejnych zleceń na komputeryzację szkół. Tym razem konkursy podzielono obszarowo na dwie tury: region wschodni i zachodni. Dla pierwszego pracownie internetowe dostarczy Bull Polska z ABG (dawniej Ster-Projekt). Drugie rozdanie zrealizuje Immobilia (dostarcza sprzęt firmy Incom) wraz z Betacomem. Kontrakty będą warte po blisko 58 mln zł. Powinny zostać podpisane w najbliższych dniach. Więcej w dzisiejszym „Pulsie Biznesu”.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane