Kalejdoskop Pulsu 9 sierpnia 2006 r.

(Marek Druś)
09-08-2006, 07:27

Od kilku lat PKN Orlen tracił udział w rynku sprzedaży detalicznej paliw. Jeszcze w 2003 wynosił on 35,4 proc. Pod koniec 2005 r. skurczył się do 27 proc. Obecnie zaczyna się to zmieniać. Reorganizacja sieci, zmasowany atak marketingowy i inwestycje. Po latach spadków Płock zaczyna odbierać rynek rywalom. Gra o 1,8 mld zł. Więcej w środowym Pulsie Biznesu lub tutaj.

Od kilku lat PKN Orlen tracił udział w rynku sprzedaży detalicznej paliw. Jeszcze w 2003 wynosił on 35,4 proc. Pod koniec 2005 r. skurczył się do 27 proc. Obecnie zaczyna się to zmieniać. Reorganizacja sieci, zmasowany atak marketingowy i inwestycje. Po latach spadków Płock zaczyna odbierać rynek rywalom. Gra o 1,8 mld zł. Więcej w środowym Pulsie Biznesu lub tutaj.

Rozwój ethernetu i sieci bezprzewodowych, a także wzrost uniwersalności — oto najważniejsze trendy na rynku sprzętu sieciowego. Więcej w dodatku „Biznes i technologia” Pulsu Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Kalejdoskop Pulsu 9 sierpnia 2006 r.