Kampania „PB” nabiera rozpędu

Redakcja
14-09-2009, 13:06

Janusz Palikot z „Pulsem Biznesu” w ręku sprawił, że do naszej akcji masowo dołączają media. I to – podobnie, jak znani biznesmeni – gratis!

nonwrited articlenonwrited articleZaledwie tydzień temu ruszyła kampania wizerunkowa "Dlaczego czytam Puls Biznesu?" Rezultaty przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania. W ostatni weekend przyłączyły się do niej ogólnopolskie media.

Kampania jest oparta na wypowiedziach najbardziej wpływowych osób ze świata biznesu, które dzielą się z czytelnikami argumentami, dla których codziennie sięgają po wydanie "Puls Biznesu".

Wśród osób, które od tygodnia z „PB” w ręku przekonują do lektury znaleźli się już: Michał  Sołowow, Zbigniew Jakubas, Zygmunt  Solorz-Żak, Jerzy Mazgaj, Jan Kulczyk i Ludwik Sobolewski (w dzisiejszym wydaniu - kup online). Uwagę mediów przyciągnął jednak Janusz Palikot. Zaczęła sobotnia „Rzeczpospolita” (czytaj, jak), a temat kontynuowały wieczorne „Fakty” (zobacz, jak). Potem się posypało: Kawa na ławę, Loża prasowa, Radio PiN, Kurier Polski, Gazeta Polska, …

Do tematu Janusz Palikot wrócił na swoim blogu.

- Za reklamę „Pulsu Biznesu” nie wziąłem grosza. Reklamowanie źródeł informacji to nie to samo co reklamowanie produkcji piwa czy podpasek. Gdybym odmówił dostałbym w zęby za to, że się wynoszę. Teraz dostanę za to, że zrobiłem coś takiego nietypowego oraz od „Pulsu” - aby oni mogli się uwiarygodnić. Straszna rzecz być politykiem – pisze na Onet.pl.

Kampania trwa. Zapraszamy do lektury kolejnych „Pulsów”. Jeszcze Was zaskoczymy…

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Redakcja

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Kampania „PB” nabiera rozpędu