Karolinka cieszy się popularnością

AYA
23-10-2007, 00:00

Budowane w Opolu centrum handlowe znalazło kolejnych najemców. Obiekt rozbudowany będzie o park handlowy.

Budowane w Opolu centrum handlowe znalazło kolejnych najemców. Obiekt rozbudowany będzie o park handlowy.

Powstające w Opolu Centrum Handlowe Karolinka, którego deweloperem jest spółka Mayland RE, wzbogaciło się o nowych najemców. Umowy podpisali: Decathlon (3,6 tys. mkw.) oraz Exi Sport (650 mkw.). Oznacza to wzbogacenie oferty marek sportowych. W centrum umowy podpisały już: Adidas, Reebok, Nike, Athlete's Foot, Campus. To nie wszystko. Ostatnio umowę podpisała również sieć odzieżowa New Yorker (600 mkw.).

Obiekt jest już prawie w całości wynajęty. Kluczowymi najemcami galerii będą: Real, H&M, KappAhl, Cubus, Reserved, Empik, Euro RTV AGD. Znajdą się tam też tak znane marki odzieżowe jak: Carry, Cropptown, Orsay, Big Star, Bytom, obuwnicze jak: Deichmann, Bata, Danija, Kazar, Ecco, Venezia, Rossmann i Vision Express. Nie zabraknie też sklepów dla dzieci, w tym Smyka, 5-10-15 i Wójcika. W obiekcie ulokuje się także pierwsza w Opolu perfumeria Douglas.

Częścią składową kompleksu będzie Park Handlowy Karolinka. Jego głównymi najemcami będą sklepy: Leroy Merlin, Electroworld, Agata Meble, Zoo Natura, Pers, Hortus, Mebel Nolte, Drexpol, Selene, Eurofirany, Art. Decor — Rokita. Otwarcie całości planowane jest na 2008 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Karolinka cieszy się popularnością