Kawa zwana pożądaniem

Kraft Foods Polska wprowadził na polski rynek Carte Noire — nową francuską markę kawy z segmentu premium, produkowaną w 100 proc. z ziaren gatunku arabika. Jej charakter ma oddać slogan reklamowy nawiązujący do tytułu sztuki Tennessee Williamsa "Tramwaj zwany pożądaniem". Carte Noire uwodzi Francuzów od 30 lat — powstała w 1978 r. w spółce kawowej Grand-Me` re. Do wyboru jest kawa mielona i ziarnista (w miękkich opakowaniach z wentylem aromatu) oraz rozpuszczalna.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ