Kiosk wart miliony

23-09-2005, 00:00

Emocje, statuetki. I bal. Zarząd Ruchu uhonorował swoich najlepszych współ- i pracowników.

Na ten dzień kioskarze czekali z zapartym tchem. Podczas finału IX edycji konkursu na Partnera Roku 2005 wyróżniono najlepszych sprzedawców i partnerów w biznesie. W konkursie, który odbywa się pod patronatem zarządu Ruchu, uczestniczą wszystkie osoby prowadzące punkty sprzedaży detalicznej, należące do największego polskiego dystrybutora prasy lub do sieci partnerskiej, oraz wydawcy i kontrahenci firmy. Jury wybrało Sprzedawcę, Wydawcę oraz Prenumeratora, Hurtownika i Dostawcę Roku 2005. Partnerstwo, rzetelność, punktualność we współpracy, a także elastyczność w polityce nadziałowej wydawnictw oraz udział w promocjach organizowanych przez Ruch to kryteria, które trzeba było spełnić, by zostać najlepszym. Tytuł Sprzedawcy Roku wywalczyła Elżbieta Chabierska z Kalisza, najlepszymi partnerami zostali Irena Pierzchała i Janusz Cygan z Warszawy. Z kolei Wydawcą Roku mianowano wydawnictwo Agora. A kiedy wszystkie statuetki znalazły właścicieli... nie pozostało nic innego jak tylko bawić się na balu. Do białego rana.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: UŚ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Kiosk wart miliony