Klienci banków wciąż wolą chodzić do oddziałów

Wbrew zapowiedziom ekspertów sprzed kilku lat, klienci banków nadal wolą korzystać z oddziałów, niż z nowych kanałów kontaktu z bankiem, czyli Internetu, telefonów czy bankomatów - wynika z analiz informatycznej firmy Unisys, opracowanych przez Erica Schoenigera.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ