Klienci bardziej świadomi

MAB
opublikowano: 20-12-2007, 00:00

Ponad 1000 spraw wpłynęło w 2007 roku do Komisji Ochrony Praw Pasażerów (KOPP), działającej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego (UCL). Kontroluje ona przestrzeganie przez przewoźników lotniczych rozporządzenia nr 261/2004/WE. Rozpatruje indywidualne skargi pasażerów na przewoźników lotniczych naruszających ich prawa w przypadku odwołania lotu, znacznego opóźnienia rejsu oraz odmowy przyjęcia pasażera na pokład samolotu. Prezes ULC może nałożyć na przewoźników kary pieniężne w wysokości od 200 do 4800 zł za naruszenie takich praw pasażerów, jak niewypłacanie odszkodowań, brak opieki nad podróżnym czy informacji o prawach przysługujących pasażerom.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAB

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu