Kobiety są aktywniejsze w sieci

DCZ
12-08-2013, 00:00

Mimo nieznacznej przewagi liczebnej mężczyzn to kobiety są bardziej aktywne zawodowo w internetowych społecznościach biznesowych – wynika z raportu GoldenLine.

Raport określa aktywność podzielonych ze względu na wiek i poziom stanowisk kandydatów do pracy w biznesowych serwisach społecznościowych na podstawie liczby kontaktów biznesowych, uczestnictwa w grupach tematycznych. Okazało się, że 52 proc. spośród wszystkich 18 mln postów w grupach dyskusyjnych opublikowały w poprzednim kwartale kobiety. Udzielają się one na forach średnio o 20 proc. częściej niż mężczyźni. Najaktywniejszą grupą użytkowniczek GoldenLine są panie w wieku 30-34 lat. Liczba kontaktów i aktywność w grupach tematycznych to elementy, na które zwracają uwagę specjaliści podczas rekrutacji pracowników. Mogą one nawet zaważyć na otrzymaniu atrakcyjnej oferty pracy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Kobiety są aktywniejsze w sieci