Kolejne galerie za 300 mln zł

Magdalena Laskowska
02-08-2006, 00:00

250 mln zł na Polskę to za mało. Do takiego wniosku doszedł The Outlet Company. Dlatego dołoży jeszcze 300 mln zł.

The Outlet Company (TOC), brytyjsko-belgijski właściciel sieci marki Fashion House Outlet Centre, nie spocznie na laurach. Ma placówki w Gdańsku, Sosnowcu i w podwarszawskim Piasecznie. Najbliższe plany są związane z tym ostatnim centrum. Zostanie w nim powiększona powierzchnia handlowa o 4 tys. mkw. W tej chwili działa tam 60 sklepów.

— 23 sierpnia otworzymy kolejnych 18 placówek i na tym nie skończymy w tym roku — zapewnia Neil Thompson, dyrektor generalny TOC.

Polski rynek tak spodobał się brytyjskim inwestorom, że w ciągu trzech-czterech lat ruszą trzy kolejne Fashion House Outlet Centre.

— W Polsce mieszka 38 milionów ludzi. To potężny rynek, dlatego chcemy tu inwestować. Nasze kolejne outletowe galerie pojawią się w Poznaniu, Szczecinie i Krakowie, co pochłonie około 300 mln zł — zapewnia Neil Thompson.

Fashion House Centre powstają na powierzchni co najmniej 22 tys. mkw., w której mieści się od 80 do 100 sklepów różnych marek. Firma The Outlet Company została utworzona przez Liebrecht & wooD oraz zespół brytyjskich specjalistów ds. kompleksów outletowych. Właścicielem spółki jest grupa flamandzkich i angielskich deweloperów. Przedstawiciele firmy nie chcą ujawnić wyników finansowych za ubiegły rok.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Laskowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Kolejne galerie za 300 mln zł