Ponad 12 mln złotych kosztowało otwarte w środę Centrum Przetwarzania Danych firmy Jeronimo MartinsDystrybucja, właściciela sieci Biedronka. W środę w Kostrzynie Wlkp. koło Poznania - uroczyście oddano obiekt do użytku. W Centrum pracę znajdzie około 40 osób.
Ponad 12 mln złotych kosztowało otwarte w środę Centrum Przetwarzania Danych firmy Jeronimo MartinsDystrybucja, właściciela sieci Biedronka. W środę w Kostrzynie Wlkp. koło Poznania - uroczyście oddano obiekt do użytku. W Centrum pracę znajdzie około 40 osób.
Uruchomienie Centrum Przetwarzania Danych w Kostrzynie Wlkp. odgrywa kluczową rolę w organizacji wewnętrznego systemu informatycznego, logistycznego i zarządzania. Pozwala na zapewnienie sprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej całej firmy oraz wysokiego stopnia jej bezpieczeństwa.
"Celem firmy jest oferowanie klientom wysokiej jakości produktów codziennie w niskiej cenie. Sprawność i szybkość obsługi jest jednym z elementów naszego sukcesu. To właśnie dlatego tak ważną rolę odgrywa wsparcie, jakie daje nowoczesna technologia i wszystkie wiążące się z nią korzyści" - powiedział dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja Pedro Silva.
Obecnie, należąca do JMD, sieć sklepów Biedronka liczy ponad 730 placówek w całej Polsce. Do 2007 roku ich liczba ma wzrosnąć do 900-1000. W tym czasie w rozbudowę i modernizację sieci sklepów firma zainwestuje ponad 60 mln euro rocznie.
Uruchomienie Centrum Przetwarzania Danych to kolejna ważna inwestycja w Kostrzynie Wlkp. W marcu tego roku uruchomiono tu piąte Centrum Dystrybucyjne sieci Biedronka, jedno z najnowocześniejszych centrów tego typu w Polsce i Europie, na co dzień zaopatrujące ponad 100 sklepów. Wartość tej inwestycji wyniosła ok. 45 mln złotych.
© ℗
Podpis: Polska Agencja Prasowa SA