Komentarz Marka produktu wspiera markę pracodawcy

DCZ
opublikowano: 14-01-2011, 00:00

Anna Macnar,

dyrektor generalny Universum Polska

Załóżmy, że pracujemy w idealnej firmie: rozwijamy się, mamy dobre zarobki, menedżerów, szkolenia, ludzie są przyjaźni, a dojazd do przestronnego biura zajmuje zaledwie kwadrans. Ideał, prawda? Na ile jednak zmienia się nam postrzeganie pracy, jeśli firma wytwarza produkt, który nie ma uznania na rynku, bo jest niskiej jakości i przestarzały? Co więcej, jest szkodliwy dla środowiska lub zdrowia, a klienci tej firmy są źle traktowani? Niektórym osobom to nie przeszkadza. Z naszych badań wynika jednak, że coraz więcej młodych ludzi postrzega firmy holistycznie. Trendy światowe również na to wskazują. W Niemczech atrakcyjność produktów zaznacza 63 proc. badanych i jest to

najważniejszy atrybut reputacji pracodawcy. W Polsce tę

odpowiedź zaznaczyło 19 proc., co stawia ten atrybut na 8 miejscu z 10. Jeśli marka produktu jest wyjątkowo silna, (przy czym nie ma znaczenia, czy dobra, czy zła) to mocno wpływa na silną markę pracodawcy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu