Komentarz: Nie tylko produkt, lecz także idee

Jerzy Szkolnicki, prezes zarządu Green Way
26-02-2008, 00:00

Okiem licencjodawcy

Okiem licencjodawcy

Zależy nam, aby franczyzobiorca podzielał nasze idee. Oferujemy niszowy produkt — bary wegetariańskie, w których sprzedajemy m.in. produkty sygnowane znakiem Sprawiedliwy Handel. To ważne, aby aspekt biznesowy i przesłanie naszego pomysłu, współgrały w tym przedsięwzięciu, które pierwotnie wcale nie miało wykraczać poza jeden bar [dziś 36 — red.].

Co do kosztów, to w przypadku lokalu o pow. 150 mkw. wyglądają one następująco: około 250 tys. zł na remont i przygotowanie lokalu oraz 60-80 tys. zł za wskazane przez nas wyposażenie gastronomiczne. Kolejne wydatki to zakup produktów do baru, które dostarcza nam firma Bio Planet.

Jeśli chodzi o szkolenie, to najpierw przygotowujemy liderów, którzy prowadzą biznes. Poświęcamy im 2-4 tygodnie w siedzibie firmy w Gdyni. Poznają tu działalność firmy dosłownie od kuchni.

Dopiero potem szkolimy personel przyszłego baru.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jerzy Szkolnicki, prezes zarządu Green Way

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Komentarz: Nie tylko produkt, lecz także idee