Komórkowa obsługa konta osobistego

Beata Tomaszkiewicz
28-07-2000, 00:00
Komórkowa obsługa konta osobistegoJedne banki wprowadzają WAP, inne rozwijają teleserwis Przed bankami i klientami kolejny problem — wybrać WAP czy rozbudowany teleserwis. Oba stworzono po to, by ułatwić dostęp do konta przez telefon komórkowy. Dwa banki ze ścisłej detalicznej czołówki, które równocześnie najlepiej rozwijają obsługę przez Internet, oferują swoim klientom dwa zupełnie różne rozwiązania. Pekao SA postanowiło mianowicie rozwijać teleserwis. Początkowo można było dokonywać operacji na koncie tylko przez telefon stacjonarny, później także komórkowy, a teraz również wysyłając z komórki...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Komórkowa obsługa konta osobistego