Kompania Piwowarska chce w 2005 mieć 35 proc rynku

WARSZAWA (Reuters) - Kompania Piwowarska (KP), druga grupa browarnicza w Polsce, chce w ciągu trzech lat zwiększyć swój udział w rynku do 35 procent z 32 procent na koniec 2002 roku. Chce to zrobić poprzez zwiększenie i wykorzystanie mocy produkcyjnych, powiedział we wtorek dziennikarzom prezes spółki Paweł Sudoł.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ