Koncern BP ma nowe logo

Agnieszka Ostojska
25-10-2001, 00:00

Aż 2 mln USD przeznaczy koncern BP na kampanię promującą jego nowe logo w Polsce. W lipcu 2000 r. po fuzji z koncernem olejowym Castrol, British Petroleum zmieniło nazwę na BP. Zmianie uległo również logo firmy. Przez całą wiosnę 2002 r. potrwa wymiana dotychczasowych emblematów na firmowych stacjach paliw. Kreacją kampanii zajął się polski oddział agencji Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy MindShare Polska.

Do 29 października będzie emitowany 60-sekundowy spot reklamowy. W kampanii weźmie również Radio Zet i niektóre stacje lokalne. Wsparcie kampanii ma stanowić również akcja marketingowo-promocyjna, związana z programem BP Partner Club. Podobne działania reklamowe będą miały miejsce w prawie wszystkich krajach Europy, w których znajdują się stacje brytyjskiego koncernu. Budżet reklamowy kampanii europejskiej w sumie wyniesie 30 mln USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Ostojska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Koncern BP ma nowe logo