12. Kongres Public Relations i Komunikacji

12. Kongres Public Relations i Komunikacji

27 ‑ 28 października 2016 / Warszawa, Galeria Freta, ul. Freta 39

12. Kongres Public Relations i Komunikacji
 / 27 ‑ 28 października 2016 / Warszawa

Cel

Żyjemy w czasach przesycenia komunikacją. Natłok informacji, masa nowych rozwiązań technologicznych - i co za tym idzie - rozwijające się wciąż nowe kanały komunikacyjne doprowadziły do tego, że dotarcie do wymarzonej grupy docelowej z konkretną informacją jest realne, ale zdecydowanie trudniejsze niż 10 lat temu. Szansa, że nasz komunikat zostanie odebrany i wysłuchany jest coraz mniejsza. Co zatem powinniśmy zrobić aby być skuteczni?

Branża Public Relations już od jakiegoś czasu zmaga się potężnymi wyzwaniami związanymi właśnie z budową nowego podejścia do procesu komunikacji. Zapraszam do udziału w Kongresie, podczas którego przedstawimy najnowsze trendy w Public Relations, omówimy najważniejsze wydarzenia branżowe i wraz z czołowymi polskimi ekspertami zastanowimy się nad kierunkiem zmian w branży. Oczywiście, jak zawsze, nie zabraknie inspiracji i motywacji, a to wszystko za sprawą najlepszych praktyków!

Stworzymy jedyne w swoim rodzaju miejsce wymiany doświadczeń oraz przekazać niezbędną wiedzę, aby umożliwić Państwu indywidualny rozwój, tak ważny w karierze każdego PRowca!


Zachęcam do zarezerwowania terminu w kalendarzu już dziś!

Serdecznie zapraszam,
Magdalena Marczak
Project Manager


Podczas Kongresu m.in.:

  • The best of the best. Najlepsze kampanie PR na świecie i w Polsce
  • W walce o władzę - dyskusja nt. najgorętszych kampanii politycznych ostatnich miesięcy w Polsce i na świecie
  • Influencerzy naszych czasów, czyli kto jest ambasadorem Twojej marki?
  • Wartości zarządcze PRu
  • Efektywny CSR, czyli jak robić to dobrze?
  • Trudne związki, czyli relacja dziennikarz – PRowiec


Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane:

  • Kierownikom, Managerom działów PR
  • Rzecznikom Prasowym
  • Specjalistom ds. PR
  • Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
  • Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicielom Agencji PR

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Galeria Freta, ul. Freta 39


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny