13. Kongres LOJALNOŚĆ KLIENTA

13. Kongres LOJALNOŚĆ KLIENTA

13 ‑ 14 marca 2013 / Warszawa, Sofitel Victoria

13. Kongres LOJALNOŚĆ KLIENTA
 / 13 ‑ 14 marca 2013 / Warszawa

Cel

Klient chce więcej, Klient może więcej! W dobie permanentnych zmian i ogromnej konkurencji na piedestale stoi satysfakcja Klienta. Jak przyciągnąć jego uwagę, zainteresować i zatrzymać na dłużej? Czy tradycyjne programy zdają jeszcze egzamin, czy karty lojalnościowe nie są już tylko wytartym schematem i czy lojalność to tylko przywiązanie do korzyści? Jak współpracować, aby zbudować związek na lata?

Mam przyjemność oddać w Państwa ręce program 13. Edycji Kongresu Lojalność Klienta – corocznego spotkania liderów budowania lojalności! Stanie się on wyjątkową platformą wymiany doświadczeń najlepszych ekspertów, rzeczową dyskusją o biznesowych korzyściach płynących z nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami.

Podczas spotkania udowodnimy Wam, że słowo LOJALNOŚĆ nabrało nowego znaczenia!

Tegoroczna edycja ma wyjątkowy charakter. W centrum naszego zainteresowania jest KLIENT – najważniejsze ogniwo każdego łańcucha. Podczas Kongresu LOJALNOŚĆ KLIENTA, oprócz najnowszych i najistotniejszych aspektów programów lojalnościowych, poruszymy tematykę wszystkich najważniejszych narzędzi, które budują mocną więź z klientem – prawdziwą i trwałą lojalność.


Zapraszam do udziału w Kongresie!
Aleksandra Zygarska - Project Manager

7 POWODÓW, DLA KTÓRYCH POWINIENEŚ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE

1. POZNASZ najnowsze rozwiązania programów lojalnościowych na podstawie szerokiego omówienia przykładów: Payback, Russian Post, Sberbank, Orange, Leroy Merlin, Tubądzin, Citi Handlowy

2. WEŹMIESZ udział w inspirującym warsztacie otwierającym Kongres. Już na początku poznasz uczestników wydarzenia i nawiążesz z nimi cenne kontakty!

3. ZAINSPIRUJESZ SIĘ innowacyjnymi strategiami budowania lojalności Blue Dot, Koleje Mazowieckie, Szpital Medicover, Inpost, Tetra Pak, Cropp, Sinsay, Kompania Piwowarska, Simple

4. ZINDYWIDUALIZUJESZ program dzięki równoległym sesjom – jeszcze więcej tematów do wyboru!

5. SPOJRZYSZ INACZEJ na lojalność dzięki innowacyjnej, po raz pierwszy na rynku sesji C2C! Co w trawie piszczy, czyli jak komunikacja między Klientami wpływa na postrzeganie i lojalność wobec Twojej marki

6. SPOTKASZ wyjątkowych ekspertów, z wyjątkowymi rozwiązaniami! Tylko u nas Założyciel Blue Dot – zdobywcy 1. Miejsca „Best CSR Initiative linked to loyalty” w konkursie Loyalty Awards 2012

7. ZYSKASZ lojalność swoich Klientów! Firmy, które podejmują zdecydowane działania mające na celu zadbanie o lojalność swoich klientów, osiągają średnio 88% większe zyski niż ich konkurencja, która tego nie robi! *


Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów

  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju, planowania i analiz
  • zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
  • sprzedaży
  • rozwoju segmentów klientów
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • CRM
  • przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses

oraz wszystkie osoby, które są zainteresowane budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi.

*Z raportu Serving the Networked Customer, Deloitte


O Partnerach

Bonus Systems Polska S.A. w obszarze programów lojalnościowych działa już blisko 11 lat. W ofercie firmy znajdują się m.in. zaawansowana platforma lojalnościowa B3 Loyalty, bony premiowe, karty przedpłacone z nowoczesnym systemem raportowym Cardbox.

SoInteractive jest firmą technologiczną zapewniającą kompleksowe kampanie marketingowe, dedykowane rozwiązania oraz narzędzia marketingowe i sprzedażowe B2B/B2C bazujące m.in. na potencjale interaktywnych interfejsów, grywalizacji, social CRM, mobile.


Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Łukasz Klimowski

Product Manager

Miejsce

Sofitel Victoria


Warszawa

Partner

Patron Medialny