14. KONGRES LOJALNOŚĆ KLIENTA

14. KONGRES LOJALNOŚĆ KLIENTA

19 ‑ 20 marca 2014 / Warszawa, Hotel Sheraton

14. KONGRES LOJALNOŚĆ KLIENTA
 / 19 ‑ 20 marca 2014 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

chciałabym bardzo serdecznie zaprosić do udziału w 14 już edycji Kongresu Lojalności Klienta! Jest to jedno z najważniejszych branżowych spotkań, które rok rocznie skupia liderów zarządzających polityką lojalności w firmach, ale przede wszystkim wyznaczają trendy w tej dziedzinie! Od lat podczas naszego wydarzenia gromadzimy najznamienitsze osobistości i najlepszych ekspertów z branży, pokazujemy najbardziej zaskakujące case studies oraz poruszamy najciekawsze i najaktualniejsze tematy, które dynamicznie wpływają na definicję lojalności na naszym rynku.

Podczas spotkania chcemy stworzyć jedyne w swoim rodzaju miejsce wymiany doświadczeń oraz przekazać niezbędną wiedzę, aby umożliwić polskim specjalistom stanie się ekspertami cenionymi na arenie międzynarodowej.

Szeroko pojęta polityka lojalnościowa firm funkcjonujących na polskim rynku każdego dnia ulega diametralnym zmianom, rozwijając się i dostosowując do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Czy możemy mówić o kryzysie lojalnościowym? W pewnym sensie tak! Ale może być on świetnym momentem na zmiany, które ze zdwojoną siłą mogą pozytywnie wpłynąć na liczbę stałych, zadowolonych i wreszcie lojalnych klientów. W tym roku chcemy odważnie stawić czoła wszelkim trudnym kwestiom, z którymi na co dzień borykają się eksperci lojalnościowi, by wspólnie wypracować nową definicję lojalnego klienta i odnaleźć nowe sposoby na budowanie stałych i efektywnych związków właśnie w biznesie!


Serdecznie zapraszam,
Magdalena Marczak - Project Manager
m.marczak@pb.pl


Jeżeli chcesz:

  • uzyskać odpowiedzi na najgorętsze pytania z branży lojalnościowej;
  • poznać wyniki jedynego w swoim rodzaju badania na temat Lojalności Klienta, stworzonego właśnie na potrzeby naszego Kongresu;
  • dowiedzieć się więcej na temat najważniejszych case studies naszego rynku – m.in. Ikea, Orange, PayBack, pracuj.pl, mBANK, Amrest, HBO, PizzaPortal.pl;
  • usłyszeć o najnowszych trendach lojalnościowych, które zrewolucjonizują nasz rynek;
  • razem z naszymi ekspertami STWORZYĆ nową wizję i definicję lojalnego klienta..

..to nie może zabraknąć Cię na 14. Kongresie Lojalności Klienta!

Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów

  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju, planowania i analiz
  • zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
  • sprzedaży
  • rozwoju segmentów klientów
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • CRM
  • przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses

... oraz wszystkie osoby, które są zainteresowane budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi!


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w Kongresie!

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

O Patronie
FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcje z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić - nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Hotel Sheraton


Warszawa

Partner badawczy

Patron

Patron Medialny