14. Kongres Public Relations i Komunikacji

14. Kongres Public Relations i Komunikacji

1895 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji

2595 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji i warsztacie

14. Kongres Public Relations i Komunikacji
 / 24 ‑ 25 października 2018 / Warszawa  / 1895 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszamy na 14. Kongres PR i Komunikacji, który odbędzie się w dniach 24-25 października 2018 w Warszawie i jest jednym z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.

Celem spotkanie jest tworzenie platformy do swobodnej wymiany doświadczeń, inspiracji i eksperckiej wiedzy.

Motywem przewodnim tegorocznej, 14. już edycji Kongresu PR i Komunikacji jest budowanie dobrych relacji z rynkiem, zarówno klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Porozmawiamy przede wszystkim o komunikacji w obliczu digital transformation.

Pokażemy jak w czasach nadmiaru informacji i postępujacej digitalizacji dobierać najwłaściwsze kanały i narzędzia komunikacji by nasz przekaz został właściwie odczytany.

Powiemy jakie są największe wyzwania komunikacji kryzysowej i jak wykorzystać narzędzia digital to identyfikacji zagrożenia reputacji firmy. Przedstawimy jak content i influencer marketing wpływają na obszar PR, marketingu i reklamy.

Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane przede wszystkim:

• Kierownikom, Managerom działów PR

• Rzecznikom Prasowym

• Specjalistom ds. PR

• Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej

• Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR

• Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę

• Przedstawicielom Agencji PR

Kongres to:

  • poznanie najnowszych trendów w zakresie komunikacji w obliczu digital transformation,
  • okazja do inspiracji i znalezienia pomysłów na własne kampanie,
  • dobre praktyki w zakresie nowoczesnej komunikacji kryzysowej,
  • pomysły na zarządzanie reputacją w dobie ogromnej konkurencji,
  • poznanie całego spectrum wykorzystania narzędzi digitalowych w zakresie PR i komunikacji.
W trakcie Kongresu m.in. prelekcje: International Public Relations Association IPRA, Orange Polska, Samsung, Publicis Communications, Emirates, Senti One.

Podczas Kongresu zaprezentowane zostaną najciekawsze kampanie PR z Cannes, Złotych Spinaczy, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR.

Program

Prelegenci

  • Sebastian  Hejnowski

    Sebastian  Hejnowski

    CEO Leo Burnett Warszawa i CEO MSL CEE
  • Kamil  Bolek

    Kamil  Bolek

    Dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami
  • Zofia  Bugajna-Kasdepke

    Zofia  Bugajna-Kasdepke

    Business Development Director MSL CEE
  • Germano Calvi

    Germano Calvi

    Head of Research and Data Science for Publicis Communication.
  • Adam  Drzewicki

    Adam  Drzewicki

    Twórca kanału Matura to Bzdura- najbardziej znanej sondy ulicznej w Polsce
  • Maria Gergova-Bengtsson

    Maria Gergova-Bengtsson

    Founder and owner of United Partners- one of the leading PR agencies in Bulgaria and South East Europe
  • Wojciech  Jabczyński

    Wojciech  Jabczyński

    Rzecznik Orange Polska i szef biura prasowego
  • Bartosz Janik

    Bartosz Janik

    Head of Digital, MSL
  • Michał  Leksiński

    Michał  Leksiński

    Manager projektu i rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. Dyrektor ds. PR związany z firmą CEC Government Relations
  • Adam  Nowakowski

    Adam  Nowakowski

    Planning Director, Deputy Managing Director, Leo Burnett Warszawa
  • Jagoda Prętnicka-Markiewicz

    Jagoda Prętnicka-Markiewicz

    Head of PR & Comm CEE w SentiOne
  • Maciej Pyrka

    Maciej Pyrka

    Country Manager Emirates w Polsce
  • Dorota  Rakowska

    Dorota  Rakowska

    Head of Marketing, Samsung Polska
  • Sebastian  Stępak

    Sebastian  Stępak

    Managing Director MSL
  • Renata Toczyska- Seliga

    Renata Toczyska- Seliga

    Deputy Managing Director MSL
  • Ewa  Tomalska-Hyrny

    Ewa  Tomalska-Hyrny

    Account Director w dziale Corporate&Healthcare MSLGROUP

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

MsMermaid - Conference Center at The Tides

ul. Wioślarska 8
Warszawa

1895 zł netto od 8 września do 25 października

Zarejestruj się

Patron Merytoryczny

Patron Medialny