16. Kongres Lojalności Klienta

5 ‑ 6 kwietnia 2017 / Warszawa

16. Kongres Lojalności Klienta
 / 5 ‑ 6 kwietnia 2017 / Warszawa

Cel

"Człowiek musi mieć kogoś.. Kogoś bliskiego. Wszystko jedno kogo, byle to był ktoś bliski”


John Steinbeck



Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami. Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?
Myślę, że możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.
Zapraszam po dużą dawkę inspiracji!

Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager
Podczas Kongresu m.in.:
• Nowoczesne strategie budowania lojalności klienta
• Dlaczego konsument mnie zdradza - czyli dlaczego wierność jest dzisiaj trudna
• Strategia lojalnościowa, jako rozrywka dla klientów
• Jakimi narzędziami budować lojalność? Co i kiedy działa?
• Kim jest nasz klient? Jak bardzo musimy go poznać, by wiedzieć jakich działań użyć by stał się lub pozostał lojalny?
• Elementarz komunikacji z klientem – kanały komunikacji vs techniki komunikacyjne – jak, kiedy i za pomocą jakich narzędzi rozmawiać z klientem
• Lojalność wśród różnych generacji klientów
• 2 mini warsztaty:
o Lojalność oczami analityka – jak oceniać skuteczność programu lojalnościowego
o Lojalność oczami psychologa – jak oceniać i sprawdzać potrzeby SWOICH klientów

Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:
• marketingu
• programów i operacji lojalnościowych
• customer experience management
• badania doświadczeń i satysfakcji klientów oraz utrzymana klienta
• sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży
• przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

None


Warszawa