16. Kongres Public Relations i Komunikacji

16. Kongres Public Relations i Komunikacji

14 ‑ 15 października 2020 / Warszawa

2095 zł netto do 7 sierpnia

2595 zł netto do 15 października

1595 zł netto do 15 października (cena udziału online)

Cel

Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz zmiany profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na polskim i międzynarodowym rynku wskazują, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę. Jeszcze uważniej przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej ilości rozwiązać cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe umożliwią każdemu mieć realny wpływ na jego biznes i być silnym wsparciem dla organizacji.

Ty jako PRowiec znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i jest przed wieloma kolejnymi. Dlatego weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:


TRANSFORMACJA BIZNESU:

  • W jaki sposób nowa rzeczywistość wpływa na Twoją firmę i rolę PRowca?
  • Jak trendy 2020 zmieniają codzienny sposób komunikacji?
  • Jak możesz wspierać Twoją firmę i pobudzać kreatywność dla strategii Twojej organizacji?


TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ:

  • Jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR?
  • Jakie kanały cyfrowe stają się niezbędne w PR i czy dostosowałeś swoje techniki do cyfrowych potrzeb?
  • Czy Twoje ścieżki komunikacji i kampanie działają w nowej rzeczywistości?


LIDER TRANSFORMACJI:

  • Nowe oczekiwania i nowe możliwości – jak się odpowiednio motywować i jakie wsparcie liderzy powinni zapewnić swoim zespołom?
  • Czy potrafisz być przywódcą w dobie kryzysu?


TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI:

  • Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami w nowej rzeczywistości?
  • Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?


 

Dołącz już dziś do uczestników 16. edycji Kongresu, dowiedz się, jak wykorzystać globalny rozwój i najnowsze technologie w dobie tak szybkich zmian! To jedyne miejsce, w którym spotyka się co roku ponad 100 uczestników z najważniejszych na polskim rynku firm, znakomici eksperci, a także przedstawiciele mediów. 2 dni konferencji to wyjątkowa przestrzeń do dyskusji i nauki najlepszych praktyk PRowych. Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy, które zagwarantuje zróżnicowana formuła wydarzenia.



Obejrzyj relację z zeszłorocznego kongresu






Program

Prelegenci

  • Alicja Defratyka

    Alicja Defratyka

    Starszy Analityk SpotData.pl
  • Katarzyna Gospodarek

    Katarzyna Gospodarek

    Public Relations, Corporate Communications Manager BMW Group Polska
  • Karolina Hytrek-Prosiecka

    Karolina Hytrek-Prosiecka

    była dziennikarka, trener piłki nożnej w PZPN (Polski Związek Piłki Nożnej)
  • Adam Łaszyn

    Adam Łaszyn

    Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania Alert Media Communications
  • Grzegorz Nawacki

    Grzegorz Nawacki

    redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Roman Osica

    Roman Osica

    dziennikarz prasowy, radiowy, muzyk
  • Anna Papka

    Anna Papka

    Doradczyni ds. Relacji Zewnętrznych na Polskę Shell Polska Sp. z o.o.
  • Sławomir Ronkowski

    Sławomir Ronkowski

    Dyrektor ds. Komunikacji LPP S.A.
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk

    Małgorzata Rybak-Dowżyk

    Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska S.A.
  • Paweł Sołtys

    Paweł Sołtys

    dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”
  • Sebastian Stępak

    Sebastian Stępak

    General Manager MSL
  • Maciej Szczepaniuk

    Maciej Szczepaniuk

    Spokesperson
  • Michał Witkowski

    Michał Witkowski

    Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Polski Fundusz Rozwoju

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2095 zł netto do 7 sierpnia

Zarejestruj się

Patron Medialny