3. Kongres Komunikacji Kryzysowej

3. Kongres Komunikacji Kryzysowej

9 ‑ 10 grudnia 2021 / Warszawa, Crowne Plaza - Warsaw

Cel

Zbudowanie reputacji zajmuje 20 lat, a zrujnowanie jej 5 minut.

 Jeśli o tym pomyślisz, postąpisz inaczej”.

WARREN BUFFETT

 

Czy jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Jeżeli masz wątpliwości, to zapraszamy Cię na 3. Kongres Komunikacji Kryzysowej. Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: InPost, Grupa Famur, UNIQA Polska, Grupa Żywiec czy ZUS. Kongres zakończymy warsztatami, podczas których przećwiczysz realną sytuację kryzysową pod okiem najlepszych ekspertów na rynku.



Udział w wydarzeniu pozwoli Ci również spojrzeć szerzej na ryzyko utraty reputacji firmy oraz zdefiniować zagrożenia, które do tej pory umykały Twojej uwadze. Dowiesz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej i jak pokonać intensywny stres towarzyszący niechcianym zdarzeniom. Ponadto w programie:


  • odpowiedź na pytanie - skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 roku,
  • sposoby na skuteczną walkę z dezinformacją i fake newsami,
  • budowanie efektywnego planu kryzysowego w social mediach,


Dołącz już dziś do uczestników 3. Kongresu Komunikacji Kryzysowej i dowiedz się, jak radzić sobie z zagrożeniami dla reputacji firmy oraz jak uchronić markę przed kryzysem wizerunkowym. Skorzystaj z doświadczeń najlepszych praktyków w branży i wykorzystaj zdobyte umiejętności w swojej organizacji. To inwestycja, która zwróci się w najmniej spodziewanym momencie. 

Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, to nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie!


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Crowne Plaza - Warsaw

Rondo Daszyńskiego 2
Warszawa

Patron