
3. Kongres Komunikacji Kryzysowej
Cel
„Zbudowanie reputacji zajmuje 20 lat, a zrujnowanie jej 5 minut.
Jeśli o tym pomyślisz, postąpisz inaczej”.
WARREN BUFFETT
Czy jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Jeżeli masz wątpliwości, to zapraszamy Cię na 3. Kongres Komunikacji Kryzysowej. Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: InPost, Grupa Famur, UNIQA Polska, Grupa Żywiec czy ZUS. Kongres zakończymy warsztatami, podczas których przećwiczysz realną sytuację kryzysową pod okiem najlepszych ekspertów na rynku.
Udział w wydarzeniu pozwoli Ci również spojrzeć szerzej na ryzyko utraty reputacji firmy oraz zdefiniować zagrożenia, które do tej pory umykały Twojej uwadze. Dowiesz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej i jak pokonać intensywny stres towarzyszący niechcianym zdarzeniom. Ponadto w programie:
- odpowiedź na pytanie - skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 roku,
- sposoby na skuteczną walkę z dezinformacją i fake newsami,
- budowanie efektywnego planu kryzysowego w social mediach,
Dołącz już dziś do uczestników 3. Kongresu Komunikacji Kryzysowej i dowiedz się, jak radzić sobie z zagrożeniami dla reputacji firmy oraz jak uchronić markę przed kryzysem wizerunkowym. Skorzystaj z doświadczeń najlepszych praktyków w branży i wykorzystaj zdobyte umiejętności w swojej organizacji. To inwestycja, która zwróci się w najmniej spodziewanym momencie.
Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, to nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie!
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Crowne Plaza - Warsaw
Rondo Daszyńskiego 2
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy