360 stopni widoku na klienta - jak efektywnie zarządzać wiedzą o kliencie w branży finansowej

360 stopni widoku na klienta - jak efektywnie zarządzać wiedzą o kliencie w branży finansowej

360 stopni widoku na klienta - jak efektywnie zarządzać wiedzą o kliencie w branży finansowej
 / 14 marca 2012 / Warszawa

Cel

Uprzejmie informujemy, że rejestracja uczestników została zamknięta.

Jak zmniejszyć koszty wynikające z utraty dotychczasowych klientów i optymalizować mechanizmy pozyskiwania nowych oraz jak udoskonalać procesy zarządzania kompleksową obsługą konsumentów - oto kluczowe wyzwania, przed którymi stają dzisiaj w przedsiębiorstwa sektora finansowego. Dla wszystkich, którzy chcą budować organizacje zorientowane na klientów i czerpać z tego zyski, przygotowaliśmy jednodniową bezpłatną konferencję pt. "360 stopni widoku na klienta - jak efektywnie zarządzać wiedzą o kliencie w branży finansowej", która odbędzie się 14 marca 2012 r. w Hotelu Marriott w Warszawie.

W trakcie prelekcji przygotowanych przez naszych Ekspertów, w oparciu o analizę licznych case studies, dowiedzą się Państwo m.in.:

  • Jakiej wiedzy potrzebujemy do budowania nowoczesnych relacji z klientami
  • Jak stworzyć kompleksowy obraz klienta instytucji finansowej
  • Ile tracimy na złej obsłudze klienta
  • Jak wykorzystać nowoczesne media w komunikacji z klientem
  • Czy konsultant jest równie ważny jak klient - jak sprawić, by pracownicy chcieli działać w sposób możliwie doskonały


Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Prezesów, Członków Zarządu
  • Dyrektorów Strategicznych, ds. Rozwoju, ds. Inwestycji
  • Dyrektorów Operacyjnych
  • Dyrektorów Marketingu, Managerów ds. CRM
  • Dyrektorów ds. Zarządzania Siecią Sprzedaży
  • Dyrektorów Działów Utrzymania Klienta
  • Osoby zajmujące się rozwojem poszczególnych grup klienckich


WSPÓŁORGANIZATOR:

Microsoft Dynamics

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji. Istotną częścią portfolio Microsoft są aplikacje biznesowe klasy ERP i CRM z rodziny Microsoft Dynamics, wspierające zarządzanie organizacją. Rozwiązania Microsoft Dynamics posiadają zbliżone interfejsy do znanych i powszechnie wykorzystywanych aplikacji firmy Microsoft, dzięki czemu praca z tym oprogramowaniem biznesowym jest bardzo intuicyjna.

PARTNERZY:

Partner Strategiczny

Accenture


Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Od ponad 20 lat zespół Accenture pomaga usprawniać działania przedsiębiorstw także na rynku polskim. Obecnie ponad 1 200 wysokiej klasy profesjonalistów świadczy usługi dla firm z branż takich jak bankowość, ubezpieczenia, produkcja i dystrybucja, transport, handel, telekomunikacja czy energetyka.


Partner:

Bonair


Bonair S.A. od ponad 20 lat świadczy usługi w zakresie analizy, projektowania i wdrażania systemów informatycznych. Specjalizuje się we wdrażaniu systemów wspierających zarządzanie klasy ERP, CRM i Business Intelligence. Firma tworzy rozwiązania branżowe dla banków, instytucji finansowych, zakładów produkcyjnych i usługowych oraz administracji publicznej.


Partner:

Outbox

Outbox to wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z klientami (CRM). Nasz zespół liczy ponad 320 specjalistów, którzy z sukcesami realizują wdrożenia nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Wielkiej Brytanii, a także Stanach Zjednoczonych. W Polsce firma realizuje z powodzeniem przedsięwzięcia dla podmiotów z sektora bankowego, ubezpieczeniowego i telekomunikacyjnego.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Marriott (centrum)


Warszawa

Partner Strategiczny

Współorganizator

Partner