5th Interactive Marketing Meeting

5th Interactive Marketing Meeting

24 ‑ 25 kwietnia 2013 / Warszawa, Klub BASEN

5th Interactive Marketing Meeting
 / 24 ‑ 25 kwietnia 2013 / Warszawa

Cel

KONSUMENT I TECHNOLOGIE. Nowe Trendy Starego Marketingu

Piąta już edycja konferencji Interactive Marketing Meeting poświęcona będzie najnowszym trendom w marketingu przedstawionym z perspektywy zmian zachowań konsumentów oraz nowych technologii, które wspierają proces marketingowy. Przyjmując założenie, że sam proces nie zmienił się od wielu lat i nadal u jego podstaw znajdują się te same kluczowe elementy, doświadczeni prelegenci podzielą się swoimi spostrzeżeniami i przedstawią wskazówki dotyczące możliwości, jakie dają obecnie nowe technologie interaktywne oraz nowy styl działania konsumentów. Liczne przykłady skutecznych kampanii interaktywnych zilustrują tezy i wnioski prezentowane przez ekspertów z branży.

Zmieniają się konsumenci.

Zmienia się technologia.

Ale stary, dobry marketing ma się dobrze.

Klienci od dawna są najważniejszym aktywem każdej organizacji i w coraz większym stopniu wpływają na jej działania, a nawet jej „być albo nie być". W ostatnich latach ich głos – dzięki nowym technologiom interaktywnym – nabrał jeszcze większego znaczenia i siły oddziaływania. W trakcie konferencji porozmawiamy o tym, w jaki sposób prowadzić skuteczne działania marketingowe i komunikację z nowym typem konsumentów – świadomych, aktywnych, samodzielnie kreujących nie tylko siebie i swoje potrzeby, ale również wizerunek naszych organizacji. Konsument – kreator treści w równym stopniu, co sama firma – nie jest już jedynie koszmarem marketera z dawnych czasów. To rynkowa rzeczywistość, z którą musimy się zmierzyć. Aby móc to zrobić skutecznie, musimy poznać naszych konsumentów, ich obecne nawyki i styl działania. Wszystkie istotne zagadnienia w tym obszarze podzieliliśmy na następujące bloki tematyczne:

  • Konsument i jego życie na wielu ekranach. Czyli, jak konsumenci wykorzystują nowe technologie i jak, w związku z tym, powinni wykorzystywać je marketerzy?
  • Konsument ma głos – aż strach się bać. Czyli, kim jest nowy konsument, jaką ma władzę i narzędzia oddziaływania na firmę? Jak zarządzać jego rolą jako twórcy treści oraz wizerunku naszej organizacji na rynku?
  • Lojalność w nowej rzeczywistości – czy to jeszcze możliwe? Czyli, jak nowe technologie i nowy model funkcjonowania klientów wpływa na ich lojalność? Jak budować ją w obecnej sytuacji?

Poza dyskusją na temat aktualnych zmian w sposobie działania konsumentów spróbujemy również przewidzieć dalsze kierunki tych zmian w najbliższym czasie. Ogromną wartością konferencji będą przedstawione case studies rozwiązań, dzięki którym firmy były w stanie skutecznie dostosować się do zmian na rynku – zmian zarówno po stronie narzędzi i technologii, jak i sposobu działania klientów. W trakcie konferencji porozmawiamy też o możliwościach wykorzystania danych o konsumencie w czasie rzeczywistym, remarketingu i wsparciu sprzedaży. Przedstawimy najnowsze rozwiązania wspierające reklamę w internecie. Konferencje zakończy moduł równoległych, interaktywnych sesji tematycznych, w trakcie których najciekawsze tematy zostaną pogłębione, a uczestnicy będą mieli okazję przedyskutować nurtujące ich zagadnienia.

Serdecznie zapraszamy,

Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu, SMB

Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl


Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl


Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Klub BASEN


Warszawa

Organizator

Współorganizator

Partner Merytoryczny

Patron Medialny