Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości

Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości

25 stycznia 2022 / online

Cel

Już 25 stycznia w formule online odbędzie się wyjątkowe wydarzenie: Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości.

Unikatowa formuła, w której swoim doświadczeniem w obszarze kompetencji miękkich podzielą się kobiety biznesu.

Nie będziemy mówić o niczym co się nie sprawdziło i nie wypływa z osobniczych, budujących doświadczeń. Będzie tylko o tym co naprawdę działa, pozwala zmierzyć się z zadaniami, zyskać odporność psychiczną i budować dobre, długoterminowe relacje w życiu zawodowym. Kobiety podzielą się swoimi sugestiami z innymi kobietami, dając konkretne rady, które w Ich przypadku działają.

Jeśli:

  • chętnie słuchasz innych i potrafisz z ich historii wyciągnąć wartość dla siebie
  • chcesz zyskać inspiracje i zmienić przekonania, które mogę Cię blokować
  • lubisz energetycznie spotkania
  • masz poczucie, że potrzebujesz bodźca do zmian
  • chcesz wziąć udział w czymś wyjątkowym
  • chcesz wnieść nową jakość w swoim życiu czy firmie

ta konferencja jest właśnie dla Ciebie

W programie m.in.:

  • Przyszłościowe kompetencje i umiejętności, które warto rozwijać
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Umiejętność transformacji i adaptacji w szybko zmieniającej się rzeczywistości
  • Znajdowanie poczucia własnej wartości w życiu zawodowym
  • Budowanie marki osobistej
  • Tworzenie dobrych relacji z otoczeniem
  • Wieloprojektowość

Udział w konferencji da Tobie jak i Twojej organizacji pomysły, które będą użyteczne i które pozwolą budować przyjazne środowisko pracy.

Nauczysz się:

  • Jak budować własną markę osobistą
  • Jak radzić sobie ze stresem
  • Jakie kompetencje rozwijać by być gotowym na wyzwania przyszłości
  • Jak adaptować się do zmian i akceptować, że zmiany są stałością
  • Tworzyć dobre relacje z otoczeniem
  • Pracować na wielu projektach i nie odczuwać jedynie zmęczenia

Zgłoś swój udział już dziś ! Na pewno będzie wyjątkowo, ciekawie i mądrze.


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Patron