
Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości II
Cel
Od przeszło dwóch lat funkcjonujemy w nieustannej zmianie, doświadczając przy tym często ogromnego poczucia niepewności. Sytuacja finansowa naszych działów i firm, przyszłość biznesów i w końcu nasz rozwój osobisty, jest i był, determinowany najpierw przez obostrzenia sanitarno-epidemiologiczne związane z COVID19, a od dłuższego czasu, również przez sytuację gospodarczo-polityczną w kraju i na świecie. Nie sposób już zliczyć nakładających się kolejno na siebie kryzysów, które wpływają na nasze życie zawodowe oraz prywatne. Nie możemy ich bagatelizować, ale możemy posiąść odpowiednie kompetencje, które pozwolą nam sobie z nimi prawidłowo radzić.
Na większość wspomnianych czynników nie mamy wpływu, możemy jedynie zadbać o to, żeby przygotować siebie i swoje otoczenie do efektywnego funkcjonowania w zmianie.
Zapraszam do udziału w unikatowym wydarzeniu, jakim jest Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości, która odbędzie się 24 stycznia 2023 roku. Konferencja skierowana jest do świadomych kobiet, które nieustannie chcą rozwijać siebie i swoje kompetencje. Podczas drugiej edycji Akademii porozmawiamy o kluczowych wyzwaniach z którymi mierzą się dzisiejsze Liderki, przekazując przy okazji praktyczne, realne wskazówki, jak się z nimi mierzyć.
Jeśli:
- chętnie słuchasz innych i potrafisz z ich historii wyciągnąć wartość dla siebie
- chcesz zyskać inspiracje i zmienić przekonania, które mogą determinować, a nawet blokować Twoje działania
- lubisz energetycznie spotkania i chcesz poznać niezwykłe kobiety oraz ich niepowtarzalne doświadczenia
- masz poczucie, że zmiany Cię przytłaczają i potrzebujesz podpowiedzi jak się z nimi pogodzić
- chcesz wnieść nową jakość w swoim życiu czy firmie
- i w końcu, jesteś gotowa, żeby wdrożyć wartościowe wskazówki do prawidłowego i efektywnego działania w nieustającej zmianie
to ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
Podczas serii inspirujących wystąpień m.in.:
- poszukamy odpowiedzi na pytanie "kim zawodowo jesteśmy?"
- nauczymy się optymalnie zarządzać sobą w czasie nadmiaru
- poznamy tajniki nowoczesnej komunikacji
- zgłębimy sekrety neurolingwistyki w procesie komunikacji
- poszukamy sposobów na wypalenie zawodowe
- pomówimy o roli kobiet w procesie transformacji
Zapraszam serdecznie do udziału w Akademii,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager, Puls Biznesu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy