Akademia Lidera II. Doświadczenia praktyków

Akademia Lidera II. Doświadczenia praktyków

2 ‑ 30 marca 2021 / Online

1395 zł netto do 3 marca (cena udziału online)

Cel


PRZECZYTAJ RELACJĘ Z PIERWSZEGO WEBINARU >>


Bycie liderem, który nie tylko znakomicie zarządza, ale również inspiruje i motywuje do działania, to trudna sztuka. Można się jednak tego nauczyć, czerpiąc wiedzę od najlepszych ekspertów i managerów z wieloletnim doświadczeniem. Należy przy tym zadbać o wszechstronne kompetencje, pozwalające na zbudowanie odpowiedniej pozycji i ciągłe doskonalenie umiejętności przywódczych. To znakomita inwestycja, zwłaszcza w niepewnych czasach, w których rola lidera jest jeszcze ważniejsza.


Akademia Lidera II to unikatowe wydarzenie, w którym swoją wiedzą dzielą się osoby posiadające wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Dzięki nowoczesnej formule pozwala na zdobycie eksperckiej wiedzy każdej osobie, której zależy na podniesieniu kompetencji miękkich w zakresie przywództwa, komunikacji, w tym komunikacji kryzysowej, budowania marki osobistej oraz metod i technik komunikacji w czasach, w których ta opiera się na kanałach online.


Akademia Lidera II to:

  • Cykl 5 spotkań budujących kompetencje menedżerskie.
  • 5 liderów polskiego biznesu dzielących się swoim doświadczeniem w zakresie przywództwa.
  • Praktyczny program doskonalenia miękkich umiejętności interpersonalnych niezbędnych w zarządzaniu ludźmi.


W ramach odbywających się co 2 tygodnie spotkań Akademii Lidera II:

  • Poznasz proces budowania autorytetu lidera wewnątrz i na zewnątrz Twojej firmy.
  • Dowiesz się, jak skutecznie przygotować zespół na czas kryzysu i budować jego zaufanie.
  • Nauczysz się technik komunikacji i przekazywania negatywnych informacji zwrotnych.
  • Poznasz metody budowania marki osobistej lidera.
  • Zdobędziesz wiedzę, jak pełnić rolę lidera w rzeczywistości cyfrowej.


Ludzie potrzebują oparcia w liderach, autorytetach, rzetelnych informacjach, relacjach – bądź dla nich źródłem wiedzy, przykładem i wsparciem. Dzięki udziałowi w Akademii Lidera II odkryjesz w sobie zdolności menadżerskie i zyskasz możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych.


5 spotkań = 5 obszarów doskonalenia


*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.



Program

Wtorek, 2 marca

2 lutego 2021 r. | 1 webinar Akademii Lidera II. Doświadczenia praktyków/ możliwość odtworzenia odbytego webinaru w formie nagrania

11:30

Przywitanie uczestników i uroczyste rozpoczęcie Akademii Lidera II

Online, ,
11:31 13:00

Lider – przywódca

  • Andrzej Klesyk, prezes PZU w latach 2007-2015
  • Autorytet – jak go budować wewnątrz i na zewnątrz organizacji?
  • Cechy przywódcy, które pozwolą osiągnąć sukces
  • W jaki sposób radzić sobie ze stresem w trudnych sytuacjach?
  • ePrzywództwo – rola lidera w czasach digitalizacji
  • 89 min.
Online, ,

16 lutego 2021 r. | 2 webinar Akademii Lidera II. Doświadczenia praktyków/ możliwość odtworzenia odbytego webinaru w formie nagrania

11:32 13:00

Budowanie marki osobistej lidera

  • Roman Wieczorek, wiceprezes wykonawczy zarządu światowego Grupy Skanska do 2016 r.
  • Zdefiniujmy pojęcia - Lider, Przywództwo
  • Proces budowania autorytetu Lidera : Wartości jako fundament wszystkiego
  • Proces budowania autorytetu Lidera : Nie zapomnij o triadzie : myślę, mówię, działam
  • Proces budowania autorytetu Lidera : Nasza codzienna "scena" firmowa
  • Długoterminowa satysfakcja 
  • 88 min.
Online, ,

2 marca 2021 r. | 3 webinar Akademii Lidera II. Doświadczenia praktyków

11:33 13:00

Metody i techniki komunikacji lidera

  • Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska w latach 2015-2020
  • Jak skutecznie porozumiewać się wewnątrz organizacji?
  • W jaki sposób komunikować się z interesariuszami zewnętrznymi, by osiągać założony cel?
  • Komunikacja na odległość – efektywne metody porozumiewania się w rozproszonym zespole
  • Techniki przekazywania informacji zwrotnych i negatywnych komunikatów
  • 87 min.
Online, ,

16 marca 2021 r. | 4 webinar Akademii Lidera II. Doświadczenia praktyków

11:34 13:00

Lider online i jego zespół

  • Małgorzata Bieniaszewska, właścicielka MB Pneumatyka, mentorka przedsiębiorców
  • Cechy i kompetencje lidera
  • Lider on-line vs lider stacjonarny - różnice
  • Obecność on-line
  • Motywowanie zespołu zdalnego
  • 86 min.
Online, ,

30 marca 2021 r. | 5 webinar Akademii Lidera II. Doświadczenia praktyków

11:35 13:00

Lider podczas kryzysu

  • Krystyna Boczkowska, prezes zarządu Robert Bosch w latach 2006–2018
  • Rola lidera w czasie kryzysu
  • Jak skutecznie przygotować zespół na czas kryzysu i budować jego zaufanie?
  • Metody wspierania menedżerów w organizacji
  • Jak wykorzystać kulturę organizacji i regionu do podejmowania trudnych decyzji?
  • 85 min.
Online, ,
13:00

Zakończenie Akademii Lidera II

Online, ,

Prelegenci

  • Małgorzata Bieniaszewska

    Małgorzata Bieniaszewska

    właścicielka MB Pneumatyka, mentorka przedsiębiorców
  • Krystyna Boczkowska

    Krystyna Boczkowska

    prezes zarządu Robert Bosch w latach 2006–2018
  • Andrzej Klesyk

    Andrzej Klesyk

    prezes PZU w latach 2007-2015
  • Grażyna Piotrowska-Oliwa

    Grażyna Piotrowska-Oliwa

    prezes Virgin Mobile Polska w latach 2015-2020
  • Roman Wieczorek

    Roman Wieczorek

    wiceprezes wykonawczy zarządu światowego Grupy Skanska do 2016 r.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1395 zł netto do 3 marca

Zarejestruj się