Akademia Managerów Szczęścia

Akademia Managerów Szczęścia

26 lutego 2021 / online

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w cyklu 4 webinarów dedykowanych wszystkim managerom, którym zależy na budowaniu organizacji opartej o spełnionych pracowników, zadowolonych z pełnionych ról, a co za tym idzie efektywnych i zaangażowanych.


Czym jest szczęście w miejscu pracy? Odpowiada Dagmara Just, prelegentka III webinaru z cyklu:

W ramach cyklu zaprezentujemy:

1) Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy

2) Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników

3) Tworzenie angażującego miejsca pracy-case study

4)Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie


Szczęście w miejscu pracy według Katarzyny Oracz, prelegentki II z webinarów cyklu:

Udział w cyklu inspirujących e-szkoleń pozwoli Ci:

  • stworzyć przyjazne miejsce pracy, gdzie ludzie wykazują się zaangażowaniem
  • podnieść efektywność pracy działu czy firmy
  • poznać metody, które nie wymagają dużych inwestycji
  • poznać potrzeby pracowników by mogli dać z siebie to co najlepsze
  • wzmocnić swoją organizację poprzez pozytywne postawy w trudnych czasach
  • a przede wszystkim podnieść wyniki finansowe firmy

5 znakomitych Prowadzących podzieli się z Tobą swoim praktycznym doświadczeniem, które będziesz mógł wdrożyć w swoim dziale czy organizacji.


Marta Rolnik, współprelegentka I webinaru - o byciu szczęśliwym w miejscu pracy:

Szeroka wiedza, tak potrzebna w trudnych czasach, w zwartej formule:

4 webinary

wiele obszarów kompetencji niezbędnych do budowania współczesnego środowiska pracy

wiele tematów, które realnie Cię dotyczą

5 doświadczonych Ekspertek

Wydarzenie dedykujemy wszystkim, kórzy w czasach kryzysu chcą wesprzeć swoich pracowników docelowo tworząc miejsce pracy, gdzie chce się być efektywnym i zaangażowanym. A w szerszej perspektywie wzmocnić swoją organizację w czasach kryzysu.

Zgłoś się już dziś, by wesprzeć swoją organizację pozytywnymi działaniami, które wymiernie przekładają się na wynik firmy.


Czym jest szczęście w miejscu pracy według Agnieszki Ptasińskiej, współprowadzącej I webinar z cyklu?:


Szczęście managera według Moniki Klonowskiej, autorki IV webinaru z cyklu:


*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online