Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

Cel

UWAGA! KONFERENCJA JEST OBJĘTA PROGRAMEM RECERTYFIKACYJNYM DIMAQ. KAŻDY UCZESTNIK BIORĄCY UDZIAŁ W PROGRAMIE RECERTYFIKACYJNYM OTRZYMA 10 PKT, PRELEGENT - 30 PKT.


Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.

Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.


Pokażemy m.in.:

  • jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
  • nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
  • jak tworzyć lejki sprzedażowe
  • jak planować strategię kontentową
  • jak budować komunikację omnichannel
  • jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu


Udział w wydarzeniu to :

  • kompleksowe omówienie tematu
  • praktyczne wnioski
  • gotowe rozwiązania
  • spojrzenie na temat z perspektywy najbardziej doświadczonych osób na rynku
  • podpowiedź jak realizować nie tylko komunikacyjne, ale przede wszystkim biznesowe cele firmy


Serdecznie zapraszamy, do udziału, który pozwoli Państwu podejmować zaskakująco trafne decyzje dotyczące działań marketingowych w digitalu.



Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Hotel Polonia Palace

Al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Patron

Patron Medialny