Warszawa
Warsztaty
19 listopada 2019
19 listopada 2019
Hotel Polonia Palace
Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu
None
Zidentyfikuj działania, które przyniosą firmie wymierne efekty biznesowe

Cel

UWAGA! KONFERENCJA JEST OBJĘTA PROGRAMEM RECERTYFIKACYJNYM DIMAQ. KAŻDY UCZESTNIK BIORĄCY UDZIAŁ W PROGRAMIE RECERTYFIKACYJNYM OTRZYMA 10 PKT, PRELEGENT - 30 PKT.


Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.

Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.


Pokażemy m.in.:

  • jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
  • nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
  • jak tworzyć lejki sprzedażowe
  • jak planować strategię kontentową
  • jak budować komunikację omnichannel
  • jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu


Udział w wydarzeniu to :

  • kompleksowe omówienie tematu
  • praktyczne wnioski
  • gotowe rozwiązania
  • spojrzenie na temat z perspektywy najbardziej doświadczonych osób na rynku
  • podpowiedź jak realizować nie tylko komunikacyjne, ale przede wszystkim biznesowe cele firmy


Serdecznie zapraszamy, do udziału, który pozwoli Państwu podejmować zaskakująco trafne decyzje dotyczące działań marketingowych w digitalu.



Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Hotel Polonia Palace

Al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Patron

Patron Medialny