Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

1595 zł netto do 20 września

1895 zł netto do 19 listopada

Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu
 / 19 listopada 2019 / Warszawa  / 1595 zł netto Zarejestruj się

Cel

Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.

Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.

Pokażemy m.in.:

  • jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
  • nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
  • jak tworzyć lejki sprzedażowe
  • jak planować strategię kontentową
  • jak budować komunikację omnichannel
  • jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu

Udział w wydarzeniu to :

  • kompleksowe omówienie tematu
  • praktyczne wnioski
  • gotowe rozwiązania
  • spojrzenie na temat z perspektywy najbardziej doświadczonych osób na rynku
  • podpowiedź jak realizować nie tylko komunikacyjne, ale przede wszystkim biznesowe cele firmy

Serdecznie zapraszamy, do udziału, który pozwoli Państwu podejmować zaskakująco trafne decyzje dotyczące działań marketingowych w digitalu.


Program

Wtorek, 19 listopada

09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Czym jest efektywny marketing w świecie digital? Jak sprawić, żeby był skuteczny i realizował nie tylko cele komunikacyjne, ale także cele biznesowe?


Digital dzisiaj daje ogromne możliwości wzrostu biznesu czy wręcz tworzenia nowych źródeł generowania zysków. Zrozumienie obecnych i potencjalnych klientów, dotarcie do nich w kluczowych momentach podejmowania decyzji z odpowiednim komunikatem, przekonanie ich do naszej oferty, nigdy wcześniej nie były możliwe w takiej skali i przy taki niskich kosztach jak dzisiaj.


Tyle, że rozwój technologii, wymagania naszych odbiorców i mnogość opcji powodują, że nie wystarczy już sama obecność. Potrzebujemy przemyślanych, skutecznych działań, nakierowanych na realizację wyznaczonych celów - dopiero zadbanie o efektywność całego procesu powoduje, że przekładają się one na wartości, które jesteśmy skalować i powtarzać.


Efektywność w komunikacji digital zapewnia niezbędny warsztat i narzędzia dla Twojego biznesu - na każdym etapie tworzenia i realizowania komunikacji Twojego biznesu.

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
09:30

Efektywność w marketingu-budowanie marki a aktywacja sprzedaży, miary oceny efektywności

  • Czekamy na potwierdzenie Prelegenta

Dowiesz się, czy

- budowanie marki faktycznie przekłada się na sprzedaż?

- czy każda marka musi mieć misję?

- po co wydawać budżet na budowanie marki, skoro sprzedaż świetnie

nam idzie?

- jak określać miary oceny efektywności działań marketingowych?

- a także jak zrozumieć swoich obecnych i potencjalnych klientów

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
10:30

Wyzwania w komunikacji digital-cele, atrybucja, lejki, analityka, narzędzia

  • Tomasz Sowa, Media Partner, Feno

Dowiesz się jak:

- nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digital

- uwzględnić je przy planowaniu KPI kampanii

- tworzyć lejki sprzedażowe

- poradzić sobie z ciemną stroną digitalu

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
11:30

Przerwa na kawę

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
11:50

Content is King? Dobry kontent, czyli jaki ? Strategie komunikacji direct-to- consumer

  • Agnieszka Stelmaszczyk, CEO, Feno

Dowiesz się, czy

- powinieneś stać się wydawcą i produkować angażujący kontent?

- co to znaczy dobry kontent?

- jak zdefiniować miary jakości kontentu?

- jak planować strategię kontentową?

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
12:50

Przerwa na lunch

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
13:50

Jak planować media digital? – przegląd kanałów komunikacji i ocena ich efektywności

  • Tomasz Sowa, Media Partner, Feno

Omówimy wykorzystanie poszczególnych platform digital pod katem realizacji różnych celów komunikacyjnych i biznesowych.

Dowiesz się:

- kiedy, jak i dlaczego wykorzystywać Google, Facebooka, Youtuba i pozostałe

narzędzia komunikacji digital.

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
14:50

Co digital wnosi do komunikacji ATL? Jak budować komunikację Omnichannel

  • Czekamy na potwierdzenie Prelegenta

- Jak łączyć komunikację w mediach tradycyjnych z nowymi kanałami

digitalowymi?

- Jak łączyć podejście „ongoing” i kampanijne w mediach społecznościowych?

- Jak budować spójny ekosystem komunikacji za pomocą różnych form

retargetingu?

- Jakie są możliwości mierzenia wpływu kampanii na Facebooku i Youtubie na świadomość marki i reklam

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
16:00

Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce

Prelegenci

  • Agnieszka Stelmaszczyk

    Agnieszka Stelmaszczyk

    CEO Feno

    Jej motto to: Change is fun when You learn. Od 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Połowę tego okresu poświęciła na wnikliwe poznanie rynku mediów tradycyjnych, a drugą na zostanie digitalową ewangelistką. Dzięki tym doświadczeniom potrafii zbudować most między „starym” a „nowym” marketingiem i holistycznie podchodzić do wyzwań komunikacyjnych. Jej pasją jest szkolenie i przekazywanie wiedzy. Prowadziła kilkadziesiąt szkoleń z zakresu planowania i zakupu mediów w ramach OMD School. Prowadzi dedykowane szkolenia i warsztaty strategiczne w zakresie SM i digitalu, kierowane do pracowników działów marketingu jak również poziomu C-Suite w dużych organizacjach.

  • Tomasz Sowa

    Tomasz Sowa

    Media Partner Feno

    18 lat doświadczenia. Ponad miliard złotych netto zainwestowanych w media. Media Expert w PTC (T-Mobile), odpowiedzialny za efektywność kampanii TV, kampanie reklamowe dla kluczowych marek, zarządzanie i optymalizację budżetu mediowego. Group Account Director w domach mediowych ZenithOptimedia oraz Equinox Polska, odpowiedzialny za największych klientów, rozwój biznesu i efektywność działań. Chief Strategy Officer w Value Media (Group One), odpowiedzialny za strategię i efektywność działań reklamowych dla kluczowych klientów, rozwój i komercjalizację usług. Media Partner w agencji FENO, odpowiedzialny za tematy związane z mediami, rozwojem biznesu klientów i efektywnością działań marketingowych. Skupiony na efektywnych rozwiązaniach, generujących realne wyniki biznesowe i przewagę na rynku. Szukający optymalnych rozwiązań we wszystkich mediach. Uważa, że współczesny marketing to odpowiednie połączenie liczb i sztuki, którą też można skwantyfikować.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1595 zł netto do 20 września

Zarejestruj się